niedziela, 25 listopada 2012

Dziesiąty.




<Pat>
W końcu wyszedłem ze szpitala. Spędziłem tam całe 6 dni. To było masakryczne. Jedynym pocieszeniem były odwiedziny Marty, Ani i Matiego. Od 40 minut jestem w domu i zaraz zamierzam zadzwonić po przyjaciół, bo z nogą w gipsie ja raczej się nie ruszę.  Najpierw zadzwonię do Tuśki. Wybrałem numer dziewczyny i po chwili już z nią rozmawiałem. Powiedziałem jej o co chodzi , a ta obiecała ,że za 20 minut będzie, a po drodze zgarnie resztę. Miałem jeszcze dużo czasu więc wszedłem na Twittera i dodałem post „W końcu w domu. Zapowiada się zajebisty dzień „  . Po chwili wyłączyłem laptopa i czekałem na przyjaciół. Po 30 minutach przyszli, jak zawsze spóźnieni. Czasami uważam ,że to ja jestem najbardziej ogarniętą osobą w naszej ekipie. Słyszałem jak moja mama otwiera im drzwi , ich rozmowy na korytarzu i kroki na schodach. Po chwili wpadli do pokoju i rzucili się na moje łóżko.
-Nie za wygodnie wam? – zapytałem
-Wcale, a tak poza tym to fajne łóżko. – odparła Ania
-Wiem , bo moje! – zaśmiałem się
-Na pewno…
-A ty się ze mną nawet nie przywitałeś. – powiedziała z wyrzutem Mała
-No wiesz, rzuciliście się na mnie i nie za bardzo mam się jak ruszyć. –odpowiedziałem
-Złaźcie z niego! – zarządziła Marta i zrzuciła ich z łóżka
-Ejjj! – wydarli się jednocześnie
-No co? – zapytałem
-Nic, nic.
-To co w takim razie robimy? – Mati nadal leżał na podłodze, a koło niego siedziała Ann
-Jak na razie to siedzimy.
-Fakt.
-Może obejrzymy jakiś film? – zapytała Marta
-Okej. – wszyscy zgodziliśmy się na jej pomysł
-Ale musicie znaleźć laptopa , bo leżał  na łóżku , a teraz go tu nie ma. Co wy z nim zrobiliście?
-Upsss.
-O jest. – powiedział Mati i podniósł mój komputer z podłogi
-Czemu on leżał na ziemi?
-A skąd ja mam wiedzieć?
-Dobra , nie ważne. Chodźcie.
Mati wstał z podłogi , podniósł Anię i siadł po mojej lewej stronie. Moja dziewczyna siadła z drugiej strony, a Ann koło Matiego.
-Co oglądamy? – zapytałem
-Może Skyfall? – zaproponował Mati
-Jestem za
-Ja też.
-No to włączam .
Zaczęliśmy oglądać, film był ciekawy. Po jego obejrzeniu Ania wraz z Matim zaczęli się zbierać.
-No to my się zwijamy. – powiedział Mati
-Czemu tak szybko?
-Bo jeszcze obiecałem coś Ann, a poza tym to jutro szkoła.
-Niech wam będzie, ale ty zostajesz , no nie? – zwróciłem się do Tuśki
-Nom, mogę jeszcze trochę. – odpowiedziała
-No to pa . – powiedziała Ann i przytuliła nas na pożegnanie
-Siema. – rzucił Mati i wyszli


<Annn>
Wyszliśmy od Patryka i szliśmy przed siebie , do parku . Siedliśmy na ‘naszej’ ławce i gadaliśmy. Zaczęło się robić zimno , więc postanowiliśmy powoli udać się do domu . Gdy przechodziliśmy przez mostek Mati zatrzymał się . Wyjął z kieszeni małą, srebrną kłódkę i marker . Napisał nasze imiona, zapiął kłódkę na mostku i dał mi kluczyk. Rzuciłam kluczyk do rzeczki i przytuliłam się do niego. Nic nie mówiąc poszliśmy dalej. Byłam bardzo szczęśliwa. Przeszliśmy jeszcze kawałek, a w pewnej chwili Mati kogoś zobaczył i pobiegł w tamtą stronę każąc mi zaczekać. Widziałam jak w oddali przytula się z jakąś dziewczyną. Zrobiło mi się smutno. Po 5 minutach wrócił razem z dziewczyną. Zamurowało mnie.
-Diana. – powiedziałam głosem bez żadnych emocji
-Witaj Ania. – odpowiedziała
-To wy się znacie? –zapytał Mati
-Tak jakoś wyszło.- rzuciłam i się w niego wtuliłam


                                                                                                      Hej, hej.
No i doczekałam się 6 komentarzy , a nawet 7.
Jesteście ciekawi kim jest nowa bohaterka?
Jeszcze dzisiaj zostanie ona dodana do bohaterów.
Jeśli macie pytanie do mnie lub bohaterów to piszcie w zakładce 'pytania'
Sześć komentarzy - nowy rozdział.
See you ;*

7 komentarzy:

  1. Blog zajebisty dopiero zaczęłam czytać ale spróbuję to nadrobić. Masz talent dlatego chciałabym żebyś do mnie wpadła i oceniła

    http://nie-zamkne-sie-przed-toba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na www.love-and-other-drug.blogspot.com Pojawił się 1 rozdział z perspektyw Emilie. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! ;D W mojej szkole jest obsesja na punkcie "Skyfall" i jak tylko zobaczyłam tą nazwę, to od razu "o boże! znowu to" Ale rozdział jest świetny ^^

    +one-love-two-another-life-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite ! Jesteśmy oczarowane twoim blogiem i bardzo nam się spodobał :)) Zdecydowanie jeszcze wiele wiele razy nas tu zobaczysz :3

    Zapraszamy cię jeszcze na nasze początkujące opowiadanie :* Mamy nadzieję że ci się spodoba i zostawisz cos po sobie !
    http://cmoncmon-story1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. neeext kochana <3 jeju *_______*

    OdpowiedzUsuń
  6. dawaj szybko dalej!!! <3333

    OdpowiedzUsuń